Dedim ki

, , 4 comments
Kapıdan çıkanın ardından ağlayamamak mesela. Zorlarsın kendini ve yere çöküp hıçkıra hıçkıra içini dökmek istersin. Yanlışları kendinde ararsın çoğu zaman. Zaten istediğin bellidir, ya da belli etmek istediğin...

Sonra sevmek istersin yeniden, doya doya sevmek birini. Artık içini hüzün kaplamıyordur ama yine de belli edemezsin.

"Senelerim harap olmuş birilerinin ardından" diye diye uzaklaşırsın yeni umutlardan.

Ağlamak istersin, ağlamak tüm geçmişi silercesine. Sonra bir karar verirsin kendince; "Dumanı tütmeyecek evin bacasını harlama" dersin. Sevmek istedikçe gömülürsün puantiyeli masa örtüsünün dikişlerine. Zaman yavaş akar, sen güzel geçtiğini hayal edersen.

Yine ağlamak gelir, yaptığın yanlışların karşısında kadeh kaldırırken. "Anı yaşadım ve mutluydum" dersen düğüm olur kelimeler dudaklarında.

Kelimeleri dökersin bir insan için kalemin ucundan ve o bilmez bilemez. O olduğunu zannedenler de yanılır zaten. İstediğin olmaz, istemediğin kapındadır. Bilmem ki kaç kadeh boşaldı, kaçı zihnimi boyadı. Kaçı benliğimi aldı ve kaçı lanetler okudu.

Zil çaldı, gelen kim? Gecenin bir yarısı kim dayanır ki kapıya?

Uyandım bu bir anı belki de rüya, ne gelen vardı ne de gelmek isteyen. Yine sözcükler dilimde asılı kaldı. Sevilen yok seven yok. Sustum, sustukça dilim damağım kurudu. Kendimle savaştım yoruldum, yoruldukça da sustum.

Yanağına iki buse kondurdum, korkudan dudağım uçukladı. Baktı dudaklarıma, iki parmağı ile dokundu usulca. İyi geceler, evet iyi geceler dedim ruhuma.

4 yorum:

  1. :) aman kimse gelmesin yalnızlık raat yaaa :) geçmiştekiler hiç gelmesin zateeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş geçmişte kaldı deep :)) geleceğe bakmak ve bu sırada anı yaşamak lazım.

      Sil
  2. İyi yazı. Eline sağlık. "Hayat" diye bir şey var, "zaman"a benzer. Nasıl zamanın akışına engel olunamazsa hayatın da yaşanmasına karışılmaz. O biraz başına buyruk ve dilerim her gerçeğe ve kurguya güzel şeyler yaşatır :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, değerli yorumunuz için de ayrıca teşekkür ediyorum. Maalesef ki başına çok buyruk. Sevgiler :))

      Sil