İlk Aşkı Soru İşaretleriyle Kaybetmek

, , No Comments
"Derin bir rüzgardı içimde,dinmek bilmeyen. Susmayı tercih eden..."




Hikayelerim, hediye ettiğim kitaplar kadardı ve satırlarca ben kokardı sayfaları. Gene karıştırsa gözlerin satırları, bir sen ve senden daha çok seni seven bir ben...

Ayrılığa karışmış kokun, ve bir o kadar da sensizlikten kaçamayan kalbim. Aynı zamanda gözlerim gözlerine değse, yüreğim alev alacak yeniden. Bundandır tüm saçmalamam.

"N' olur gitme!" derken çıkışın kapıdan, zihnimin derinliklerini kurcalar hala ve bir sürü soru işareti. Şimdi nasılsın? Sadece "iyi" olduğunu söyle bana. Ve ben yaralıyken gülen yüzünü açıkla bana.

Tek bir gün geri ver bana senle geçen. Kızma bana, geçmiş günlerde; sensiz geçeceğini bildiğim günlere nefretle baktığım için.

Anılar sadece ısıtır kalbimi, özlemden midir? Yoksa çok sevdiğimden mi seni... Zaten özlem yoksa sevmek nedendir?

0 yorum:

Yorum Gönder