Sakura, Dağ Ve Kız

, , No Comments
"Gitmeyi çoktan seçen piyonları durdurmak hakkımız değildi."



Bu gece son kez seni özlemeyi içime çekiyorum ve ben de en az senin kadar korkarak gidiyorum. Rüyalarımda bile seçim yapamıyorum. Geçmişin taze kokusunu hissederken gülümsüyorum ve artık nefret yok. Zaten hiç olmamıştı...

Sana kalan sadece yarım bir sigara ve mektup. Aynı zamanda hiç sevmediğin bir ben ve yarım kalmış değere karşı, ürperen bir ten.

Gitmek isteyen bir ruh, anahtarsa nerelerde bir sen bilirsin ben kadar. Bir oda dolusu boş şişe ve kocaman bir göbekle...

Ne yaparsak yapalım, madem ki umuttan bu kadar yoksunsun ve masumsun. Uykularımda bile sadece senin vicdanın rahat. Çünkü ben "gitme" derken bile gözyaşlarımdan kaçtın...

Kendine sarılmaya çalıştıkça kısalan kollarıyla. Şimdi ağaçların altında ve kocaman dağların ardında dans etmeye çalışan bir kız var bedenimde.

0 yorum:

Yorum Gönder