Derin

, , No Comments

"Bu arada kendimle kalınca sakin ol diyorum ama ne zamana kadar.
Bu kaçıncı gecedir kendi kendime onunla konuşuyorum. Geçmiş acılı günlerin tartışmasını yapıyorum. Anlatıyor ve bütün yanlış anlaşılmaları, haksızlıkları düzeltiyorum. Onları yeni baştan yaşanacak bir zamanın önüne getiriyorum. Konuşuyorum onunla. Boş zamanlarımda da değil. Günlük çalışmalar sırasında ama gören olmuyor bu yaptığımı. Dış görünüşüm ele vermiyor beni.
Kısa ya da uzun yürüyüşlerde oluyor nedense daha çok. Bir dalgınlığa koyulma gibi başlıyor. Arkadaşlarımı bilmiyorum ama yürüyüşler çok verimli benim için. Hem dışarıda görünüyorsun hem içeriye kaybolabiliyorsun."


İşte tüm hissettiklerim tam olarak da bunlardı.

"Ruhuma ayna tutuyor sanki şiirler, hepsi sadece tek kişiye özel. 
Önemli olan sevilmekten çok sevmeyi bilmekle güzel. "

Sensiz geçen her günü kaydetmeye devam ediyorum elimde binlerce video ve hepsinde senin ismin gizli. Hala acı çekiyorum nedensiz. Çünkü kış bitse bahar gelecek biliyorum ve ben seni bir bahar günü sevmiştim, sense aynı bahar beni terk etmiştin. Bu alışamamak değil, alışmak istememekten  ve unutmak kavramını unutturacak kadar derin.

Şimdi birlikte hayal kurmak varken, sen bir köşede ben bir köşede hayatı karalayıp duruyoruz sadece. Ama biliyorum bir gün yeniden karşı karşıya geldiğimizde ben seni sevdiğimi söylerken, sen daha derin hissedeceksin kalbimi. Ruhum ruhuna yeniden teslim olacak o gün.

Dünya bir yana sen bir yana, yeniden kavuşacak ellerim sana. Ve hayatımda ilk defa derin bir acıyla senden sonsuz kez özür diliyorum sevgilim.




0 yorum:

Yorum Gönder